hellu!!

är på resturangen just nu. ska vara här runt 20 min till sen så ska vi stänga och gå hem. jag är så trött idag kan jag säga, har lust att gå och lägga mig diretk när jag kommer hem, men har lilltjejen plus en massa ständande och tvätt att vika :( huuuuh nån som vill komma till mig och byta ? iaf städa och tvätten  :D

idag har channel fortsatt gå, men inte hela tiden utan bara ibland, har iaf fått lite videosnuttar på det, ska sätta ihop dom sen försöka lägga ut det på bloggen. just nu fungerar inte internet till datorn hemma !? ovanligt, men ska försöka få med mig pame hem så hon kan kolla om hon hittar felet :)

ne nu måste jag gå. ni får ha det så trevligt så länge så återkommer jag senare ! (kanske)

Kommentarer
pics ey säger:

helluu! :D kan vi inte få lite bilder på hon som bloggar också? =) tråkigt annars ju! :D

2011-02-28 | 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback