woohoo !!

nu funkar äntligen internet, så nu ska jag försöka uppdatera varje dag.

brb, lilltjejen vaknade nyss, jätteledsen är hon :/ så, han bara till sovrumsdörren så la hon sig ner igen :P

denna helg: inte så mkt, Bea sov här från torsdag, hon åkte hem tidigare idag, vi kollade på film och käkade gott :)
när hon åkte hem så somnade channel i min famn, så höll jag själv på att somna i soffan, så jag tänkte gå och lägga mig i sängen ist, han precis klä av mig och lägga mig under täcket så ringer pappa och frågar om dom kan komma förbi, visst visst :)
så då vare bara att kliva upp, städa och fixa. vilket kanske var lika bra för det var väldigt stökigt här. och hade dom inte kommit hade jag nog inte orkat städa :P haha

just nu kollar jag på stomp the yard, filmen är skitbra ;D älskar dans filmer;D

nu har jag inte så mkt att skriva faktiskt, återkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback