hellu :)

just nu går de tinget vidare med att uppdatera här heller, ledsen för det.
har ju ny mobil, men insåg ganska snabbt att blogg.se inte vill fungera där. måste titta lite hurfasen jag ska göra.

Just nu händer det ganska mycket hemma hos oss, lilltjejen tog ju sina första steg för ngn vecka sedan, nu har hon börjat släppa bord eller soffa vad nu hon än står vid och tar en liten sväng, oftast inte lång, men 3-4 meter iaf.
hursött som helst :D hehe

nu i dagarna så ska vi också inhandla lite grejer till lilltjejen hon fyller ju år om 8 dagar. ojoj..
jag vet inte vad jag ska köpa till henne ärligt talat. Jag har faktiskt tänkt köpa ett silverarmband som vi ska köpa berlocker till. tänkte att hon ska få armbanden och en berlock nu, och varje år när hon fyller år eller är nånstans så köper man till ett. :) kul att ha när hon är äldre. men mer då ? hon måste ju ha nånting annat också , annars är det ju inte så roligt :/

ge mig gärna tips på bra presenter till en 1åring :)

kram på er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback