my bad !

Ledsen för att uppdateringen har varit usel. det har inte hänt så mycket här faktiskt, channel håller fortfarande på att lära sig gå, hon vill bara inte släppa taget riktigt. Just nu är hon lite sjukis, inte bra, hon hade över 39 i feber i fredags, trots alvedon så låg febern fortfarande runt 38,7 hela dagen, sen lördag morgon hade hon lite feber bara 37.9, sen försvann den bara, ungefär som om du skulle knäppt med fingrarna och trollat lite.

Men märks att hon är sjuk, otroligt gnällig(annars är hon aldrig gnällig ), hostar hela tiden, nyser och snorar på som attan, vaknar av minsta lilla när hon ska sova. Och hon matvägrar, hon äter på morgonen sin flaska välling, sen är inte mkt under dagarna inte. Bättre idag men fortfarande inte den glupska ungen som hon brukar vara.

Annars då, jo min bror fyllde år i söndags, hela 17 år. Sambon fyller på torsdag, då blir han 20, gammalt, uscha.
och lillfisen  våran fyller ju 1 år om 15 dagar :D Huaa vad snabbt det går, jag ser henne fortfarande som 8 månader. (a) Vill inte att hon ska växa mera :(

Vad händer mer då ? hmm, jag har tandläkaren imorgon, skulle till ngn som polerar tänderna ?!. Också har jag två tider till en i slutet av mars och en i april lr om det var maj, ( mina tänder är inte så  fina sen graviditeten :/ ) men dålig är dom inte, bara 2 hål ;D På måndag ska jag och klippa mig hos erika, mitt hår är sååå slitet,  man skulle nog kunna se det på flera meters avstånd. Undra hur mkt hon blir tvungen att ta, minst en decimeter iaf :P haha. har inte klippt mig sen jag var gravid i 6-7 månaden tror jag. Det är ju ett tag sedan ;D

Imorgon så hoppas jag också att min älskade vän Bea kan komma, hoppas hon kommer ihåg att hon lovade mig att passa lilltjejen medans jag är hos tandis  (?) :D  Har ju heller inte pengar på telefon så kan ju inte nå henne.

Aja vi får hoppas hon kmr ihåg det ;D

Tänkte ju slänga in en bild idag på mig och lilltjejen, men så hittar jag inte kabeln till mobilen, så det får bli en annan dag.

Sitter och funderar på ett tatuering, såå sugen just nu, vill ha in hennes namn och en fjäril, men vet inte vilken fjäril än så till o börja med så blir det bara hennes namn, :) ngn som vet en bra sida med olika textstilar ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback